Wednesday, June 27, 2012

Bowling.

Today we, the Bowling Club(?) went to Kajang to bowl(?). Is it far? YES. But not that far. Ikut jalan belakang. Me, Ada, Afza & Raja tempah satu lane. The four of us main tanpa makan okay! 2 game tuh tahan je lah lapar. Then bila dah habis tu, pergi lah makan... After lunch, Ada wanted to go to SNOGURT. Never heard of em? Its kinda like Tutti Frutti. To me the only difference is the owner. The owner is... Raja Farah. Tak kenal? LOL me too! (kenal lah sikit -_-). At first I was like 'Raja Farah?'. Then bila nak bayar froyo tu, eh? The cashier seems so familiar. Muka dia macam muka perempuan dekat poster kat luar. Haha. Tu lah Raja Farah. I cam muka dia yang dekat TV. Tak pakai tudung. So tadi bila jumpa dia dah pakai tudung. That's why awal-awal macam blur.

I even asked Ada 'Bila dia pakai tudung?'
"Bila dia dah kahwin?"
'Bila dia kahwin?!'
"Dah lama dah lahhh"

Lol. Forgive me. Tak berapa nak tau pasal artis.
Then si Ada & Afza ni dengan beraninya pergi dekat Raja Farah and minta nak ambil gambar. Raja Farah tu macam diam je. 2 ekor tu yang melebih. Hahaha.

 Lunch

 Lunch (Me, Ada, Raja, Afza)

 Raja Farah is in the middle. OBVIOUSLY!

In the bus with Ada.

Still in the bus with Ada.

SMILE! :D

Oh and, time balik tadi, naik bas, nampak accident! Batak? Yes I memang batak tengok accident sebab tersangat lah jarang I nampak accident. Orang tu cedera. Like really bad I think. He was lying on the road with blood coming out from his mouth. Ya Allah, tak tahu lah hidup lagi ke tidak. Dia tak bergerak. My neighbour sat behind me and he was like, 'MATI KE WEH? MATI KE?'. Ya Allah jangan lah. Kesian dia. Well if he's still alive, Alhamdulillah.

- DillaGreen

No comments:

Post a Comment